24 jun.

zaterdag 24 juni 2023 tot zaterdag 24 juni 2023

Begin: 13:00 Einde: 21:30 Thema: A celebration of Hope Organisatie: Empowered21 Locatie: Olympisch stadion, Amsterdam E-mailadres: kerken@empowered21.com Toelichting:

In 2033 gedenken we dat het 2000 jaar geleden is dat Jezus voor ons gestorven en weer opgestaan is. Met Pinksteren vieren we dat de Kerk de Heilige Geest heeft mogen ontvangen en de opdracht heeft gekregen om het Evangelie naar alle uithoeken van de wereld te brengen. Een Bijbelse boodschap die misschien wel urgenter is dan ooit. 

Anno 2023

Er leven ongeveer 8 miljard mensen in onze wereld, waarvan in de meest positieve benadering 2,7 miljard mensen zich christen noemen. Dit betekent dat er minimaal 5,3 miljard mensen op deze wereld zijn die Christus niet kennen of Zijn liefdevolle oproep tot bekering en geloof afwijzen. Dat zijn niet alleen mensen aan de andere kant van de wereld, maar dit kunnen ook buren, ouders van klasgenoten, collega’s of mensen op de sportclub zijn. God heeft al deze mensen op het oog en wil ons gebruiken om hen te bereiken met het goede nieuws.

Misschien herken je deze opmerking wel: "Ik heb het verlangen om bij te dragen aan het verspreiden van het evangelie, maar toch voel ik mij niet geroepen of bekwaam als evangelist, wie ben ik?’’. Het is een opmerking die je zomaar om je heen zou kunnen horen. 

Maar om iedereen te bereiken, moeten we beginnen met het bereiken van die ‘ene’.

Velen van ons zoeken naar onze rol in die grote opdracht. Hoe verschillend we ook mogen zijn en evangelist of niet, ergens hebben we een gezamenlijke missie. 

Daarom willen we jou en je kerk of organisatie uitnodigen om deel te nemen aan Everyone2023 - A celebration of Hope en anderen daarbij actief te betrekken.Het betreft een eendaags evenement op een prachtige, historische locatie: het Olympisch Stadion van Amsterdam. Op zaterdag 24 juni 2023 komen 22.000 christenen van alle generaties, windrichtingen en denominaties samen om de hoop die we hebben in het evangelie van Jezus te vieren en te delen

Het gratis evenement Everyone2023 – A celebration of Hope is een viering waar boeiende getuigenissen worden gedeeld. Waar internationale en Nederlandse sprekers met verschillende achtergronden ons zullen bemoedigen met verhalen van Gods werk in hun deel van de wereld. Bekende worshipbands van over de hele wereld zullen ons meenemen in lofprijzing en aanbidding, zodat iedere bezoeker geïnspireerd kan worden om op zijn eigen manier onderdeel te zijn van de Grote Opdracht van Jezus. In de avond zal het evangelie worden gedeeld met vrienden en kennissen die bezoekers hebben uitgenodigd en er vindt een zegenbede plaats.  

Om iedereen te bereiken hebben we iedereen nodig!

Uit meer dan 115 landen komen christenen naar Amsterdam om dit niet te missen. We kunnen niet anders dan hopen dat jouw achterban daarbij is. Bekijk de website www.everyone2023.com voor meer informatie en gratis opgave.

 

  • 19 apr.

    TeenStreet Small Group Leader Training

    TeenStreet
  • 20 apr.

    DAYCamp

    Camps4kids
  • 22 apr.

    TOP-Avond

    Youth For Christ
  • 22 apr.

    Webinar: Wat je wél kunt doen

    Tearfund